Ponúkame Vám jednoduchý návod na to, ako spustiť Kuki cez internet a ihneď ju začať používať. Najskôr si musíte vytvoriť Kuki konto, cez ktoré budete svoju televíziu Kuki spravovať. Prihlasovacie údaje do Kuki konta Vám budú slúžiť aj pri aktivácii Kuki aplikácii.
Potom si musíte aktivovať službu Kuki. Ak máte promo kód, postupujte podľa bodu 3. Aktivácia služby s využitím promo kódu. Ak promo kód nemáte postupujte podľa bodu 2. Aktivácia služby na 14 dní zadarmo.
Teraz už iba stačí aktivovať zariadenie, na ktorom chcete Kuki sledovať. Postup nájdete v bode 8. Aktivácia Kuki v televízore a iných zariadeniach.
V prípade akýchkoľvek problémov sa obráťte na našu technickú podporu na: +421 2 77 279 977 alebo nám napište na spytajsa@kukitv.sk.
Otváracie hodiny call centra (technická podpora): Po–Ne 8:00–21:00
OBSAH
Ako prvý krok, aby ste mohli používať telku Kuki, si musíte vytvoriť Kuki konto. Prihlasovacie údaje do Kuki konta (email a heslo) Vám budú slúžiť aj na registráciu do Kuki aplikácii, keď si ich budete chcieť stiahnuť do mobilu alebo počítača.
Otvoríte si stránku www.kukitv.sk a nájdete tlačidlo s nápisom „Chcem Kuki na 14 dní zadarmo“. Kliknete na toto tlačidlo a posuniete sa na krok 2.
Následne si vyberiete tarifu Kuki, ktorú chcete používať – Kuki veľkú alebo Kuki malú.
Potom kliknete na tlačidlo s nápisom „Pokračovať na 2. krok“.
V ďalšej časti si vytvoríte svoje prihlasovacie údaje. E-mail bude Vaše prihlasovacie meno a vymyslite si svoje vlastné heslo, ktoré si zapamätáte. Použite funkčný email, pretože na tento email Vám budeme zasielať dôležité správy a upozornenia. Následne kliknite na tlačidlo s textom „Pokračovať v objednávke“.
Teraz sa dostávate do Vášho Kuki konta, cez ktoré budete spravovať Vašu telku Kuki. Stačí už len overiť Vašu emailovú adresu, aby bola Vaša registrácia úplná. Ak ste nedostali potvrdzovací email na Vašu emailovú adresu, kliknite na modré tlačidlo s textom „Pošli mi e-mail s odkazom znovu“.
Na dokončenie registrácie si otvorte email, ktorý bol zaslaný na Vašu emailovú adresu a kliknite na odkaz v emaily. Teraz bola Vaša registrácia dokončená a môžete začať používať svoje Kuki konto a prihlasovacie údaje. Ďalej pokračujte na aktiváciu služby na 14 dní zadarmo alebo aktiváciu služby s promo kódom, podľa toho či vlastníte promo kód. Až po aktivácii služby bude vaša telka Kuki aktívna a môžete ju začať sledovať. Potom si už iba urobíte aktiváciu zariadenia, na ktorom chcete Kuki sledovať.
Keď už máte vytvorené Kuki konto, je potrebné aktivovať službu Kuki, aby ste ju mohli začať používať. Po preštudovaní Všeobecných obchodných podmienok a ak s nimi súhlasíte, kliknite na políčko Áno, súhlasím a ďalej kliknite na tlačidlo „Objednať“.
Objednaním príde k presmerovaniu na zabezpečenú platobnú bránu GoPay. Dočasne bude na účte rezervovaná suma 0,10 € pre autorizáciu platobnej karty. Tieto peniaze vám nebudú stiahnuté z účtu. Bližšie informácie o tejto platobnej bráne GoPay môžete nájsť na www.gopay.com. GoPay môžete využívať aj na iné platby cez internet.
Vloženie platobnej karty aj počas bezplatného obdobia je z dôvodu pohodlnejšieho používania služieb pre zákazníkov a z dôvodu možnosti zneužívania bezplatného obdobia. Väčšina zákazníkov, ktorí si odskúšajú službu Kuki, ju využíva aj ďalej. Nemusia nič urobiť a služba im pokračuje bez prerušenia. Ak chcete ukončiť službu Kuki, jednoducho odstránite platobnú kartu z Kuki konta. Pred koncom 14 dňového bezplatného obdobia vás na toto upozorníme emailom.
Po uplynutí 14 dňového bezplatného obdobia bude automaticky účtované predplatné na mesiac dopredu podľa vami vybraných taríf a doplnkových služieb.
Po zadaní údajov z platobnej karty a kliknutím na tlačidlo „Zaplatiť 0,10 €“ bude služba Kuki aktivovaná.
Potom už prejdite do sekcie „Aktivácia Kuki v televízore a iných zariadeniach“, kde sa dozviete, ako si spustíte Kuki v jednotlivých zariadeniach.
Ak máte promo kód, aktivujete si službu nasledujúcim spôsobom. Pod vybranou službou môžete kliknúť do políčka vedľa nápisu Mám promo kód. Zobrazí sa Vám políčko, do ktorého vpíšete Váš promo kód. A kliknete na vedľajšie tlačidlo „Pridať kód“. Alebo môžete Váš kód vpísať do spodného políčka vedľa nápisu Mám promo kód a kliknete na tlačidlo s nápisom „Pridať“.
Následne si preštudujte Všeobecné obchodné podmienky a v prípade súhlasu kliknite na políčko Áno, súhlasím a kliknite na tlačidlo „Objednať“.
Následne sa Vám aktivuje vybraná tarifa Kuki veľká alebo Kuki malá a taktiež služby na základe promo kódu.
Ďalšie doplnkové služby si môžete aktivovať vo Vašom Kuki konte v sekcii Moja Kuki. Informácie o jednotlivých službách nájdete na našej webstránke www.kukitv.sk v časti cenník. Službu si pridáte kliknutím na políčko s cenou pri vybranej službe.
Po pridaní služby do vybraných služieb je potrebné ju aktivovať tak, že kliknete na tlačidlo „Upraviť nastavenie zmluvy“.
Následne si vyberiete spôsob platby, ako vybranú službu zaplatíte a ďalej pokračujete podľa inštrukcii. Ak nechcete platiť pri každej zmene služieb, môžete zaregistrovať Vašu platobnú kartu do Kuki konta a z tej Vám budú prebiehať automatické platby podľa aktivovaných služieb. Môžete tak urobiť v sekcii Moje platby. Rovnako ľahko môžete aj kartu z Kuki konta odstrániť.
Pri tarife Kuki veľká máte k dispozícii približne 139 TV kanálov a aktívnych je 60(30+30) kanálov. Pri Kuki malej máte k dispozícii 55 kanálov a aktívnych je 30ä15+15) kanálov. Celkový počet kanálov sa časom mení. Čo to však znamená? To znamená, že Vám v ponuke nebudú zavadzať kanály, ktoré nepozeráte a nemusíte ich všetky prepínať, ak niečo hľadáte. Ale si vyberiete len tie, ktoré naozaj pozeráte. Každý mesiac si ich môžete meniť. V každej tarife je polovica kanálov pevne daných (povinné kanály) a polovicu (voliteľné kanály) si môžete každý mesiac meniť.
Nastavovať si môžete tieto kanály v sekcii Moje kanály. Tu máte jednotlivé kanály zoradené do skupín Povinné kanály, Moje vybrané voliteľné kanály a Voliteľné kanály. Voliteľné kanály si meníte tak, že v skupine Moje vybrané voliteľné kanály máte pri každom kanály červené mínus. Kliknutím naň kanál odstránite. Potom v časti Voliteľné kanály kliknete na plus, ktoré je pri kanály, ktorý ste si vybrali.
Ak chcete kanály zoradiť podľa poradia, toto môžete urobiť iba vo fixnom zariadení – televízore a kanály sa Vám rovnako zoradia vo všetkých zariadeniach.
Vaše heslo a kontaktné údaje si môžete zmeniť v sekcii Moje konto. Nájdete tu aj cenník, VOP a ďalšie dôležité informácie.
Platby si nadstavíte v sekcii Moje platby. Na vyber máte 2 spôsoby platby:
Stanovíte si sumu do 200€, ktorú si chcete predplatiť. Môžete ju uhradiť platobnou kartou alebo prevodom z účtu. Pred úplným vyčerpaním predplatenej sumy Vám príde emailom upozornenie.
Na platby kartou v Kuki konte využívame platobnú bránu GoPay www.gopay.com/sk. Po vložení Vašej platobnej karty do Kuki konta budú vaše platby realizované automaticky. Takže nemusíte neustále sledovať dobíjanie predplatného. Platby jednoducho zrušíte odstránením karty z Kuki konta.
Kuki telku môžete pozerať na smart televízoroch a zariadeniach uvedených na našej webstránke www.kukitv.sk v časti zariadenie. V prípade, že nemáte televízor alebo zariadenie k televízoru, na ktorom je Kuki možné prehrať, môžete si priamo u nás objednať univerzálny set-top box Arris VIP 113.
Inštalácia Kuki do jednotlivých zariadení je jednoduchá. Existuje niekoľko spôsobov podľa typu zariadenia:
Štandardne máte pri Kuki veľkej a malej k dispozícii 1 fixné zariadenia (televízor, set-top box) a 5 mobilných. Pokiaľ potrebujete viac fixných zariadení (max. 3 na jedno konto) pridáte si v sekcii Moja Kuki službu Naviac telka. Nové zariadenie spárujete s Kuki kontom podľa inštrukcii uvedených vyššie.
Ak by ste mali aktivovaných viac zariadení a chcete niektoré z nich odstrániť alebo mu nepovoliť prehrávanie Kuki, môžete tak urobiť v sekcii Moje zariadenia.
Keďže telka Kuki je bez viazanosti, môžete ju hocikedy prerušiť alebo zrušiť. Ale Kuki konto zostáva naďalej aktívne, preto môžete telku v budúcnosti hocikedy opäť aktivovať. Aktiváciu alebo zrušenie urobíte tak, že vložíte alebo odstránite platobnú kartu z Kuki konta. Ak riešite platby pomocou dobíjania predplatného, tak Vám telka funguje, ak máte dobité predplatné a nefunguje, ak predplatné nemáte dobité.